Teenage wasteland

Es kādu laiku jau domāju par to, kāpēc man joprojām tā paķer visi tie tīņu seriāli, coming-of-age romāni utt.

Un lēnām vienkārši sapratu to, ka man ir milzīga, sev neatzīta vilšanās savos tīņu gados. Tas, ko redzi seriālos ir pārsvarā skaisti tīņi, kuru problēmas ir diezgan sirreālas, kur viss grozās ap ‘dating’ un ‘drama’, pat lūzeri iemīlas un tiek iemīlēti, pat lūzeri filmās un seriālos ir skaisti.Image

Mani pusaudžu gadi toties bija vienkārša lūzervile. Man bija lieliskas draudzenes, to neliegšu. Bet es biju apsmieta, nepopulāra, nesmuka un vienkārši dorkīga. Nesaku, ka esmu kļuvusi daudz izskatīgāka vai stilīgāka, bet vienkārši slaidāka un ar lielāku pohuju par to, ko saka citi. Tāpēc man tīņu gados nebija ne boifrendu, ne ballīšu, jo puiši tikai mani apsmēja un izņirgāja (radot ilgstošu naidu pret vīriešu dzimumu), vecāki bija stingri un nebija jau arī tādu  ballīšu draugu. Arī vidusskolā vēl tā kārtīgi neballējos, boifrendu nekādu… Vārdu sakot, jūtos tīņu gados neiztrakojusies un mēģinu izdzīvot to caur tādiem mēsliem kā One tree hill, Gossip girl, 90210… 

un dīvainākais ir tas, ka ap 21 gadu riktīgi norāvos no ķēdes – visa veida reibinošās vielas, ballītes, vīrieši un pilnīgs ārprāts… bet tāpat liekas, ka nebija gana. Jo nebija neviena, ar kuru skolā turēties rociņās.

Nu, sviests vārdu sakot. Un šobrīd esmu nonākusi tādā brīdī un vecumā, ka gribas iespēju to visu izdzīvot no jauna. Ar citiem lēmumiem. 

Visiem lēmumiem citiem.

2 responses to “Teenage wasteland

Komentēt

