will you be my Romeo?

es bieži atceros par puikām, kuros esmu bijusi iemīlējusies, nedaudz samīlējusies, neatzinusi sev, ka esmu ieķērusies un arī tos, kuros man likās, ka esmu ieskatījusies. Un kaut kā nespēju īsti rast tādu kopsaucēju – man viennozīmīgi ir vīriešu tips, kas patīk, bet tas jau ir tikai tāds imagināro puiku kalendārs, kuru pašķirstīt, jo reālajā dzīvē bieži sirdī iekrīt tādi, kurus nekad ne par skaistiem nesauktu vai vismaz tādi, kuri nemaz neatbilst tam ideālam. Un vēl biežāk es domāju par to, kāpēc man ne ar vienu no viņiem nekas nav sanācis, bieži šķiet, ka, ja es varētu atšķetināt to mistēriju, ja es atklātu to, kas ir bijis par iemeslu, ka vienā mirklī viss tā arī beidzās (parasti pat īsti nesācies), tad būtu vieglāk dzīvot tālāk. Varbūt spētu mācīties no savām kļūdām, jo zinu, ka to ir bijis tik daudz. Bet vai nu tagad es piepeši iešu un kādam no viņiem to prasīšu? Nezinu, cik ļoti man būtu šamējie jāpiedzirda un cik ļoti pašai būtu jāpiepļaujas.

Bet ar vienu puisi visvairāk mani nomāc šis jautājums, jo ar viņu arī visdīvaināk viss gan sākās, gan beidzās. Protams, jāņem vērā arī vide, kas nekādām nopietnākām attiecībām nevarēja būt īpaši svētīga, jo mūžīgais reibuma stāvoklis no dažnedažādām vielām un substancēm, tumsa, ziema un pilnīgs bezmērķīgums, kā arī mākslīgi uzburtā brīvības sajūta, ar kuru maskēt izmisīgo vientulību, neko labu jau nesolīja. Tomēr mani joprojām vajā tā sajūta, ka viss beidzās kaut kāda stulba pārpratuma dēļ, tāpēc, ka mēs nekad par neko nerunājām un nekad neko viens otram neatzinām.

Kaut kā man šķiet, ka šo jautājumu man kādreiz ļoti gribētos noskaidrot, kaut gan tas būtu pilnīgi nevajadzīgas vecas netīrās veļas mazgāšanas pasākums. Jo tagad viss ir tik labi un viegli.

Laikam jau vienkārši nekad negribās sev atzīt to salto patiesību, ka mani vienkārši tik ļoti negribēja, kā man sākumā bija licies.

Komentēt

